‘The cleanest way to do the dirty job.’ Leuk bedacht door een autowasserij in India, Aura Car Wash. Of vermoedelijk door 1 Point Size, hun reclamebureau. Maak stickertjes die op vogelpoepjes lijken, plak ze op de voorruit van auto’s en als de eigenaren ze weg willen halen en er dus goed naar kijken, blijken het kleine reclame-uitingen te zijn met de naam van de autowasserij (en die je makkelijk los trekt, neem ik aan, om irritaties te voorkomen waardoor reclame anti-reclame zou worden). Via het Belgische blog Creative Criminals; geen idee waar die de actie hebben gevonden.
Lees ook:Nike-atleet sprint dwars door flatgebouw heen in buitenreclame
Lees ook:Zelfs personeelswerver Yer speelt in reclame in op Oranje/WK
Lees ook:Wonderbra: bollende buitenreclame voor bollende borsten
Lees ook:Onlinewinkel Bol.com adverteert in krant met verkoopnieuws
Lees ook:Etages worden kilo’s in de Belgische reclamelift van WeightWatchers