Gepromoot op straat (letterlijk): secondenlijm Loctite Super Bonder

"Worth Every Penny" heet dit Braziliaanse filmpje dat bewijst dat reclame niet duur hoeft te zijn – als het idee (in dit geval van bureau DM9 é DDB) maar goed is. Je plakt 400 muntjes op straat, filmt dat, zet de video op YouTube en wacht af. Binnen een paar weken hebben tienduizenden mensen gezien dat Super Bonder van Henkel's Loctite sterke lijm is. Lijkt mij dat geld wel waard, schrijft (het Nederlandse blog) Youngmarketing.

Lees ook:Leuke uiting Super Glue, maar in filmpje op site wordt jeep opgetild
Lees ook:Dirk maakt anti-AH reclame in Sinterklaas gedicht
Lees ook:Nieuwe viral Virgin overhaast teruggetrokken van blog
Lees ook:Moors, Raymann, Beelen, Towers e.a. in Giro 555-spots voor Birma
Lees ook:Kosten spotjes bij Amerikaanse Super Bowl XLII verder omhoog

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.