Leuk om even te doen, een viritueel autoritje maken. Bovendien is die IQ van Toyota een verbazend aardig wagentje dat zeker succes zal hebben in Nederland, en, als 3-zitter, net wat ruimer is dan b.v. de Smart. Je rijdt door een futuristisch landschap en ontdekt zo wat IQ in huis heeft. De WEBSITE/KLIK HIER is gemaakt door North Kingdom en Illianced, meldt Adverblog, dat de site mooi vindt ogen, maar wat afstandelijk (”cold”), met wat te weinig vermaak er omheen, wat de marketing van zo’n geinig luxekarretje toch behoeft.
Lees ook:Reclamegame Sony Ericsson’s C902 als James Bond-promotie
Lees ook:X-Ray Cover als reclame voor thema zorgmarketing Marketing Tribune
Lees ook:Dronken VW Kevers ingezet in Duitse anti-alcoholcampagne
Lees ook:Na die leuke The Entrance nu The Date als spotje Heineken
Lees ook:‘Andere’ prinsesjes Stichting Vluchteling in Bea/WiLex-inhaker
En hier –> http://www.toyota.nl/cars/new_cars/iq/minisite/index.aspx
is de nederlandse versie van de iQ behendigheid game.
Thanks, beter.