''Erg bruut, deze game, de rillingen over je rug,'' reageerde USB op Nujij.nl op Hotel 626, oftewel het spookhotel van Doritos, een wel heel aparte reclamegame (advergame). Opgepikt via Mark Thijssens Brandactivation- blog. Advergames boeien hem niet zo, maar dit spookhotel van Doritos noemt hij ''bizar.'' Want ''zo absorberend dat het je niet los laat voordat je er uit bent!'' De game is onderdeel van de Mexicaanse '13 Miedos' (13 angsten) campagne rondom een gelijknamige TV serie. De site is alleen tussen 18.00 pm en 06.00 6am open, maar een beetje sjoemelen met de klok van je pc werkt ook, verklapt hij. ''Erg knap staaltje entertainment, dus ga er maar eens goed voor zitten..'' Enjoy.
Lees ook:Gino ‘Rije’ Pietermaai Jackt rijschool met geld van Doritos
Lees ook:‘Gratis Doritos op kantoor’ niet-zo-leuke winnaar SuperBowl-competitie
Lees ook:Hans Klok per advertentie gefeliciteerd voor prestigeprijs
Lees ook:Ongeboren baby wordt gek van Doritos-spotje
Lees ook:Awesome: reclametrailer Sony PS-game Gran Turismo 5
Mijn God… ik weet dat ik met mijn 30 jaar het contact met de jeugd (die dit ongetwijfeld een makke vertoning vinden) inmiddels aardig aan het verliezen ben, maar dit is toch best schrikken af en toe! Wel tot in de puntjes verzorgd, dat mag worden gezegd!
Oeps, vergeten te melden erbij, niet voor boven-de-dertigers Zeker, knap stukje werk.
Hij is goed heh? Dit is naar mijn weten de eerste website die in staat is om je de stuipen op het lijf te jagen zoals een goede horrorfilm dat doet.