Advergame: artist worden met kauwgumballetjes van Mentos

Cola met Mentos is ook lol, maar dit is weer even wat anders. Pop-art of Make art pop moet je letterlijk nemen van Mentos, het internationale (Nederlandse) snoepjesmerk. Een nieuwe Mentos-advergame, zeg maar reclamegame, waarin je gebrekkige tekeningen kunt maken, of woorden, door op de ronde Mentos kauwgumballen te klikken (ze barsten of poppen dan). Tgv de introductie van dit kauwgummerk (waar?). Verschillende kleuren (smaken verschillen) en uitwissen van foutjes kan ook. Helaas geen leuk geluidje tijdens het ‘'poppen,'' althans niet op mijn computer. Stuur je popart op, bekijk het werk van anderen. Soms live van de echte artiesten in dit vak of moet ik zeggen in deze vakjes, zoals in Canada.

Lees ook:Veel vrolijkheid in nieuw Amerikaans spotje Heineken Premium Light
Lees ook:Wie verwacht nu een agressieve spin in Mentos-reclame?
Lees ook:KissFight, een reclamegame van Mentos (lekker fris met kussen toch)
Lees ook:Volgens ING-leeuw kan het ’1 groot gekkenhuis’ worden
Lees ook:Reclamewereld.blog tijdelijk inactief wegens computerproblemen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.