Categorie: "Acties"

Plus viert verkiezing als ‘Beste wijnsupermarkt’ met actie meldt advertentie

Plus wijnHet wordt eentonig: Plus heeft weer de (publieks)prijs ‘Beste wijnsupermarkt‘ gewonnen, voor de derde keer al. Dat vieren ze vandaag met bijgaande advertentie in de dagbladen (KLIK erop om te vergroten) en vooral met een speciale aanbieding die geldig is t/m zaterdag 2 juli a.s. We plukten ‘m uit de Volkskrant. Meer info op de site van Plus. ”Aan het (Nielsen-MvO) onderzoek namen duizend consumenten deel, die regelmatig wijn aanschaffen in een supermarkt. Van de tien grootste Nederlandse supermarktketens kwam

Telegraaf lanceert app voor Apple TV zegt advertentie (lezers kunnen Apple TV winnen)

Apple TV TelegraafDe Telegraaf gaat zijn digitale ambities testen via een applicatie voor de Apple TV. Dat maakte TMG, het moederbedrijf van De Telegraaf, gisteren bekend. In die krant vandaag ook een advertentie met een aanbod voor lezers die tot volgende week donderdag kans maken op een van de Apple TV’s t.w.v. €179 (KLIK erop om te vergroten). Ga voor meer info hierheen. Hoeveel er beschikbaar worden gesteld wordt nergens vermeld. En wel eerst wat vragen invullen over je media’gedrag’. De nieuw Apple TV app van de krant biedt toegang tot alle online video’s van de verschillende katernen van de wakkere krant, zoals Telesport, Privé en DFT en deze zomer exclusief 45 afleveringen van Telesport Today – The Road to Rio. ”TMG zet

Vakantieactie met Kobo Glo HD van Bol.com

Bol Kobo Glow hdDe Kobo Glo HD eReader. November vorig jaar kreeg je ‘m nog gratis bij een jaarabonnement op de Vara Gids, maar die actie is vast voorbij. Vandaag in de meeste kranten een actie van Bol.com dat €20 van hun vaste prijs aftikt (KLIK erop om te vergroten). Als zomeractie: ‘Met gemak 3.000 boeken in je handbagage?’ Bol.com brengt geen afleveringskosten in rekening, wel kan je maar beter €20-30 uittrekken voor een (flip)cover voor de ‘Beste Koop

Racefiets winnen met Tour de France Pro-spel meldt reclame

Tour de France spelNogal een claim: ‘Het leukste Tour de France spel van Nederland.’ In de reclame vandaag met een actie van Tour de France Pro, voordat je  naar de overwinning sprint. De advertentie plukten we uit De Telegraaf van vandaag (KLIK erop om wat te vergroten). ”Selecteer 9 renners, scoor de meeste punten en win een racefiets of een van de

Zondagprijzenstunt Amsterdam-hotel Corendon meldt advertentie

Corendon SundayAls de zakenlieden met een bescheiden beurs weg zijn, zijn komen er kamers vrij in het nieuwe Corendon-hotel in Amsterdam, aan de weinig aantrekkelijke Aletta Jacobslaan. Cor en Don zijn in geen velden of wegen te bekennen, die prefereren andere heel oorden. Daarom wordt blijkens deze advertentie op de achterpagina in de Volkskrant vandaag (KLIK erop om wat te vergroten) de Lazy Sunday in Amsterdam-actie aangekondigd. Overnachting met ontbijt, plus spa en 3-gangendiner en nog eens gratis parkeren voor de deur ook, in het

Nieuwe spaaractie Albert Heijn met dino’s en Freek Vonk in de reclame

We gaan niet naar het EK dit jaar, dus er ontstaat een leegte aan supermarktacties. Geen wuppies, geen voetbalplaatjes, geen Roy Donders-huispakken. Daarom heeft de Albert Heijn even totaal iets anders, zie ook spotje: spaar alle dinoplaatjes en beleef de dinowereld in deAH Vonk Dino's virtuele realiteit. Dat schrijft Bright. Met de actie kun je terug naar de wereld van de dino’s met bioloog Freek Vonk. Bij iedere €10 aan boodschappen die je doet ontvang je een set van 4 bijzondere Dinoplaatjes. Je kunt in totaal 160 verschillende Dinoplaatjes sparen en ze verzamelen in het dino verzamelboek (te koop bij AH). AH meldt op site: ”Met sommige kaartjes is iets bijzonders. Dit zijn de augmented en virtual reality plaatjes. Je herkent ze aan

Vlak voor regen en storm maakte Impliva reclame voor stormparaplu’s

Stormparaplu ImplivaZe moeten het voorvoeld hebben bij Impliva, ‘sinds 1963 Impliva een begrip in de paraplumarkt’. Vrijdag j.l. maakte het bedrijf achterop dagblad Metro opvallend reclame voor twee nieuwe stormpluutjes (KLIK erop om de uiting wat te vergroten). Er staan geen prijzen bij, maar Bol.com rekent voor allebei, de 80 km/u StormMini en de 100 km/u StormMaxi, nog net geen €20, exclusief vervoert. Ze lijken overigens heel erg op mijn Senz, die een stuk duurder is. Ook ‘uitvoerig getest in de windtunnel.’ De advertentie geciteerd: ”Door hun aerodynamische vormgeving vinden

Jeep en watervliegtuig Catalina met ‘Fly & Drive Experience’ in de reclame

Niet al te heldere boodschap richting consument in de advertentie van Jeep. Maar ook van Arrow Classic Rock. En van PME Legend. Maandag uit de AmstJeeperdamse krant Het Parool geplukt (KLIK erop om wat te vergroten). Onder de ‘Twee originals‘-kop: ‘Unieke kans bij Arrow Classic Rock! Meld je nu aan voor de Fly & Drive Experience op 4 juni.’ En daarna: ”Jeep en het watervliegtuig Catalina vochten zij aan zij op de stranden van Normandië. Na 75 jaar staat dit krachtige en betrouwbare duo nog altijd paraat. Ervaar het zelf tijdens een spectaculaire uitdaging. Meld je nu aan als crew member voor de Fly & Drive Experience op arrow.nl. Luister online via arrow.nl, kabel of DAB+.” En daar weer onder: ‘Doe mee en maak ook kans op een PME Legend Travel Bag.’ En daar weer onder staat e.e.a. over verbruik en uitstoot van de Jeep.

‘Giftcard’ van €130 cadeau bij elke Mac tijdens iDays van Apple Reseller Amac

AmacApple geeft geen kortingen, zoals bekend. Maar Amac, dat claimt de grootste Apple Premium Reseller te zijn met 22 winkels verspreid over Nederland, wèl. Via een ‘Giftcard’ van €130 cadeau bij élke Mac gedurende de iDays deze week. Die nog lopen t/m a.s. zaterdag 28 mei, meldt de advertentie die we van de achterpagina van Metro vandaag plukten (KLIK erop om te vergroten). Rechtsbovenaan in de advertentie van Amac staat nog: drie jaar consumentengarantie en Mac training cadeau. En rechtsonderaan, nog kleiner:

Max gefeliciteerd zegt sponsor Jumbo in reclame voor Familie Racedagen met Verstappen

[UPDATE: zie ook spotje]     Het is inhaken geblazen vandaag, na de grandioze GP-winst van Max Verstappen, want iedereen wil een graantje meepikken van de belangstelling. SMax en Jumboponsor Jumbo feliciteert hem in bijgaande, uit De Telegraaf vandaag geplukte advertentie (KLIK erop om wat te vergroten), maar wijst ook op hun Famile Racedagen op 4-5 juni op het Circuit Park Zandvoort. Met een op=op waarschuwing erbij. En een leuke kop. In vette letters staat er onderaan: ”Je krijgt nog een week gratis tickets bij actieproducten. Race snel naar Jumbo, want op=op.” Jumbo meldt verder dat ze enorm trots zijn op Max, als jongste Grand Prix winnaar ooit. ”Iets waar wij als sponsor van jou ontzettend trots op zijn. En iets wat we binnenkort samen met jou kunnen vieren in Nederland tijdens de Familie Racedagen. Want iedereen die zondag genoten heeft, kan onze