JA. Hans van Telfort is al meer geliefd dan AH’s Harry

Harry van AH is al heel lang op de vaderlandse buis, al reclame makend voor grootgrutter Albert Heijn. Doet dat goed, wint vele reclameprijzen en helpt de omzet omhoog, nog steeds. Zeiden we, want weer eens een Opinie Polletje. Al hoor je hier en daar dat de tijd van gaan nadert voor Harry (‘t reclame- bureau erachter is TBWA\Neboko). Maar de ex-miljonair van telecommer Telfort komt sterk opzetten en is als personage ook een reclame-lieveling geworden. Hij heeft een voor deze tijd ook nog eens een aantrekkelijke, enkelvoudige boodschap, wat misschien helpt: het kan goedkoper (reclamebureau is N=5). Wie is nu het populairst? Of ontlopen ze elkaar niet veel? We stopten de poll na een week toen er 100 stemmen binnen waren. Dat geeft een redelijk representatief beeld van de mening van Reclamewereldwatchers denken we. Bijna de helft, 48 stemmen vindt dat Hans Harry inmiddels is gepasseerd qua populariteit, al blijven er 30 pal achter Harry staan. En tenslotte melden 13 stemmers dat ze gelijk opgaan qua populariteit en kan het nog eens 9 stemmers geen bal schelen allemaal. Moet kunnen ;-)

Lees ook:Is Hans van Telfort al meer geliefd dan Harry van AH? (poll)
Lees ook:Reclamewereld.blog-stemmer vóór EK Lingerie als concurrent STER
Lees ook:Stroom Oranje inhaakreclame gewaardeerd bij Reclamewereld.blog
Lees ook:Stemmers Reclamewereld.blog geen voorstander exit Postbank
Lees ook:‘Vermoei me niet met iPhone-hype’ zeggen Reclamewereld-stemmers

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.