Derde editie SterLab van start maandag 13 augustus

SterLab 2012: een week lang vernieuwende en verrassende reclame.’ Kopt het persbericht uit Hilversum vandaag.  Op maandag 13 augustus gaat de derde editie van SterLab van start: ”Een proeftuin voor jonge creatieven, reclamebureaus, adverteerders én voor de kijker thuis. Een week lang zie je vernieuwende en verrassende reclame rondom de programma’s van TV Lab op Nederland 3.” Ik neem aan dat gekozen is voor de vakantieperiode omdat dan de reclameblokken meer ruimte bieden dan anders. Het ingezonden materiaal is weer heel divers, aldus Ster: materiaal van jonge creatieven, bijzondere virals, golden oldies, een kijkje achter de schermen bij de opnames van een commercial en een reclameblok met Ster Gouden Loeki-winnaars, online geselecteerd door het publiek.  ”Het bijzondere aan zowel SterLab als TV Lab is de stem van het publiek. Anders dan bij de Ster Gouden Loeki-verkiezing, zijn er bij SterLab geen winnaars of verliezers. Maar de mening van het publiek is voor zowel Ster als voor de makers van grote waarde. Je kunt je stem laten horen door mee te twitteren met #SterLab.” Voor meer informatie en de inzendingen van vorige jaren kun je terecht op www.WeLoveReclame.nl/sterlab. Voor de weinigen die het nog niet weten: Ster verkoopt reclamezendtijd op de tv- en radiozenders en de websites van de publieke omroep.

Lees ook:SterLab 2011 start vanavond als reclamevariant van TVLab
Lees ook:Art Rooijakkers presenteert Ster Gouden Loeki 2013
Lees ook:Ster-directie: ‘Reclame voor het grote publiek aantrekkelijk’
Lees ook:Jouw commercial op TV? STER biedt mogelijkheid in TV Lab
Lees ook:Gouden Loeki 2011 voor Ali B’s ‘Altijd samen’ van T-Mobile en reclamebureau Etcetera (2e: Gamma/Bouwsteentjes/TBWA)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website