Eerbetoon aan Aad Muntz van DDB’ers in rouwadvertentie

In een rouwadvertentie in De Telegraaf vandaag nemen medewerkers en oud- medewerkers van reclamebureau DDB afscheid van de onlangs overleden Aad Muntz (77), die jarenlang de grootse reclame van verzekeraar Centraal Beheer mogelijk maakte. Met een fraai eerbetoon aan ‘onze voormalige opdrachtgever en onze vriend’ Aad Muntz. Een van de ondertekenaars is oud-DDB medewerker auteur ‘Kluun’ (Raymond van de Klundert). Ze schrijven onder meer: ”Zonder Aad was er nooit een ‘Even Apeldoorn-bellen‘-campagne gekomen. Zonder Aad was die campagne ook nooit zo geworden. En zeker niet zo lang volgehouden.” Ook over Muntz’ persoonlijke (werk)stijl staan er ook indrukwekkende woorden, die de adverteerders van vandaag ter harte zouden moeten nemen. Want met een houding als die van Aad Muntz creëer je de beste en meeste effectieve reclamecampagnes – en nog mooie ook. Ook anno nu.

Lees ook:‘Aad Muntz was reclameman met durf’ zegt de Volkskrant
Lees ook:Michiel Romeyn parodieert BN’rs in nieuwe Centraal Beheer-spotjes
Lees ook:Poll Reclamewereld over terugkeer Even Apeldoorn Bellen-campagne
Lees ook:‘Even Apeldoorn bellen’ mag terugkomen van Reclamewereld.blog-lezers
Lees ook:UWV’s Lotte prijst tijdelijke baan aan in advertentie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

Current ye@r *