Wisselfout Sven Kramer/Kemkers: was Diesel-inhaker hoax?

Er werd wel ingehaakt, maar met iets minder budget.” Aldus reageert ene Randy Dukdalf -ongetwijfeld een verzonnen naam- op de site van Adformatie op de juiste constatering dat er tijdens de OS Vancouver maar beperkt  is ingehaakt in kranten en op tv, de massa-media. Op enkele grote merken na, zoals o.m. Rexona, Unox en Essent. ”Dukdalf” linkte door naar bijgaande inhaker, n.a.v. die pijnlijke wissel van Kramer en vooral Kemkers. Ik hem ‘m zelf nergens gezien, kan ‘m trouwens niet zo geestig vinden (wellicht vanwege mijn Gouden Kater). En ik vraag me af, gezien de Engelse tekst, of-ie elders in de wereld wèl is geplaatst. Ik heb mijn twijfels. Sterker nog: ik vraag mij af of dit een èchte Diesel-inhaker is.

Okay, die Be stupid-campagne van Diesel loopt; Reclamewereld.blog besteedde er al aandacht aan. En stupid was het wel, van vooral Gerard Kemkers. Maar het opvallende aan die Dieselcampagne was dat alle (geestige) uitingen in scene waren gezet. Deze niet. Of heeft een unaniem Nederlands reclamebureau Diesel benaderd voor een eenmalige -deze- uiting? Of is het gewoon een creatie (die bovenste foto van Sven was trouwens overbodig en breekt opvallend met de andere Diesel-uitingen) van die ”Dukdalf” zèlf? Geen idee. Iemand meer info?

Lees ook:Diesel met pikante herfst/wintercampagne
Lees ook:Gewilde onderbroeken in Diesel Crime Reconstruction
Lees ook:Diesel Island, land of the Stupid, home of the Brave-filmpje
Lees ook:Smakelijke Italiaanse combi: Fiat500 by Diesel (commercial)
Lees ook:Heel wat anders: chat en kijk mee op Diesel.com live

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.