NEM-Actie Reclamezooi. 100 procent vindt: ‘NEM? Ik zeg: Niet doen!’

Ad & Marie van protestblog Reclamezooi zijn principiële reclamehaters, dus geen vrienden. Maar ze mogen zich natuurlijk afzetten zoveel ze willen. Deze keer doen ze dat tegen de Nederlandse Energie Maatschappij/NEM, en geestig ook. ”Nederland is de reclame-overlast van de Nederlandse Energie Maatschappij (NEM) spuugzat. Het bedrijf probeert klanten weg te kapen van de gevestigde energiebedrijven en braakt om dat te bereiken een onvoorstelbare hoeveelheid reclame uit. Overal kijkt en toetert de tronie van Maurice de Hond je tegemoet, in programma-onderbrekende reclameblokken op tv, op storende banners op websites, in advertenties op krantenpagina’s, vanaf bushuisjes en meer. Eerder gebruikte de NEM voor dit doel Natasja Froger. In een speciaal opinie-onderzoek is nagegaan wat Nederlanders vinden van de door de NEM veroorzaakte reclame-overlast. En dan blijkt steeds 94 pct van de ”ondervraagden” het eens met Reclamezooi (soms zelfs 100 pct)… PS Mij ontgaan: Natasja Froger wil NEM-slachtoffers helpen! (als ‘t verhaal klopt)

Lees ook:Verzet tegen Maurice de Hond’s rol in NEM-reclame
Lees ook:Frans Bauer opvolger Maurice de Hond in campagne NL Energie
Lees ook:Kritiek op Natasja Froger als reclamegezicht Ned. Energie Maatschappij
Lees ook:Ivo Niehe in Telefoongids-spot, inkomsten naar Prinses Beatrix Fonds
Lees ook:EG-plan over spreiding tv-reclame roept vragen op

0 reacties op “NEM-Actie Reclamezooi. 100 procent vindt: ‘NEM? Ik zeg: Niet doen!’

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.