‘Hamersma gelezen?’ Ouderwetse reclame van Gall & Gall voor rosé

De meest simpele -en goedkoopste- vorm van reclame ontdekte ik gistermorgen bij Gall & Gall bij mij om de hoek in Amsterdam- Buitenveldert: Hamersma gelezen? Dat slaat ongetwijfeld op een stukje in Het Parool van de oud- reclameman (en goede bekende) Harold Hamersma. Waarin de wijnjournalist (bestaat die term?) deze rosé aanprijst: ''de Fleur de l'Amaurigue 2007 van de Nederlander Dick de Groot, een rosé
die dit oogstjaar bijzonder goed gelukt is. De wijn die vernoemd is
naar zijn dochter -waarschijnlijk omdat deze dezelfde kleur heeft als
haar haar – kost 6,99 euro (Gall & Gall).'' Alleen: waar staat hier die naam Fleur dan?

Lees ook:‘Nieuwe Hamersma winnaars’ aangekondigd in wijn advertentie Gall & Gall
Lees ook:Volkskrant schenkt lezer glazen vol voordeel met Gall & Gall
Lees ook:Gratis thuisgebrachte wijn helemaal uit Nieuw Zeeland in de reclame bij Gall & Gall
Lees ook:Korting voor thuisblijvers als reclame voor Gall & Gall
Lees ook:La Palma Merlot is toppertje in Wilde Wijn Dagen-reclame Gall & Gall

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.