Heeft die campagne voor spruitjes, met dit vorig jaar september uitgezonden spotje, lachen, over de ‘Green Balls of Fire‘ -met als muziek de jaren ’50-hit Great Balls of Fire van Jerry Lee Lewis- wat uitgehaald? Columniste Miranda van Kester van Marketing Tribune belde ‘een’ spruitjesteler om het verhaal uit de eerste hand te horen. Zijn conclusie: “Aan de prijs hebben we het in elk geval niet gemerkt: ze gaan onder de kostprijs weg.” En: “Ik betwijfel of we de jonge garde ooit nog wel aan de spruiten krijgen…” Van Kester noemt de net afgesloten campagne ‘moedig’ en ‘hilarisch’, maar ook ‘wat amateuristisch’, want ”te grappig aangepakt.”
Lees ook:‘Met deze ballen kan ik altijd spelen’ (geen voetbalreclame Axe)
Lees ook:Alzheimer-truukjes in Nieuw Zeelandse spots (zeg ‘t met humor)
Lees ook:Eerste commercial voor Amazon’s goedkope tablet Kindle Fire
Lees ook:Randstad maakt trots reclame voor hun Commercieel Directeur van het Jaar 2010 (Judith Schoenmaeckers)
Lees ook:De kracht van vriendelijkheid als Transavia-reclame