Dichter bij Sail komen dan De Telegraaf doet kan niet claimt advertentie

De Telegraaf is trotse hoofdsponsor van Sail Amsterdam 2015, meldt de inhaak-advertentie in de wakkere krant vandaag trots op een hele pagina. Een van de hoofdsponsors, door de organisatie ‘Friends‘ genoemd. De andere drie zijn de Staatsloterij, verzekeraar Delta Lloyd en bank ING. Vermoedelijk volgen de inhakers van die bedrijven nog in dezelfde krant de komende dagen. Andere ‘Familieleden/sponsoren’ worden hier genoemd. Op de pagina achterop meldt De Telegraaf in de advertentie (KLIK erop om te vergroten) dat je dankzij die krant niet dichter bij Sail kunt komen dit jaar, van woensdag 19 t/m zondag 23 augustus, dat, ik citeer de Sail-site, één groot feest van saamhorigheid.’ Het wordt alweer voor de negende keer georganiseerd, nu met meer activiteiten ook in Amsterdam, los van rond de IJhaven. Naast de noeste arbeid van een speciaal redactieteam in krant, site, app en video, kun je als abonnee van de krant bovendien profiteren van ‘exclusieve acties, zoals een bezoek aan een Tall Ship of een unieke kijk op Said vanuit het 50 meter hoge Telegraaf Viewpoint’. Aldus de advertentie. Klinkt erg leuk. Sail Amsterdam meldt zelf nog trots op haar site dat het met het decor van de internationale Tall Ships het grootste publieksevenement van Nederland is. ”Sinds 1975 is SAIL ook uitgegroeid tot het grootste gratis toegankelijke nautische evenement van Europa. Elke vijf jaar varen ruim 600 schepen door het Noordzeekanaal om af te meren in en rond de IJhaven.”

 

Lees ook:Sail Amsterdam komt er weer aan – de promo’s
Lees ook:Sail ING Pirateneiland nu al in 3D als advertentie in krant
Lees ook:Sail dankt ‘al haar betrokkenen,’ Amsterdam bedankt Sail
Lees ook:Alle bezoekers en betrokkenen SAIL Amsterdam ‘enorm bedankt’ in advertentie
Lees ook:Burgermeester Van der Laan start aftelklok SAIL op digitale billboards Interbest

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.