Spits maakt reclame voor Heineken tijdens OS Londen

NOC*NSF en Heineken toonden een tijdje geleden virtuele beelden van het Holland Heineken House in Londen’s Ally Palace (zie ook spotje). Op 27 juli is wordt alles pas onthuld, als de Olympische Spelen beginnen. Het mixen van sport en alcohol is allang geen punt meer tijdens dit soort evenementen. Redactie en commercie mixen evenmin. Sp!ts, het gratis dagblad van de Telegraaf Media Groep, haalt het Holland Heineken House naar Nederland. ”Tijdens de OS plaatst de redactie dagelijks het leukste nieuws, de kleurrijkste reportages en spraakmakendste foto’s uit het huisbulletin The Daily Dutch van het Holland Heineken House in Sp!ts,” meldt Reclameweek. Sp!ts en Heineken Nederland hebben daarvoor een groep van tien studenten en twee docenten van de School voor Journalistiek in Utrecht geadopteerd.Deze enthousiaste club jonge honden produceert in Londen de verhalen, rubrieken en foto’s voor The Daily Dutch en overige (social) mediakanalen van het Holland Heineken House. Een selectie van de beste artikelen wordt doorgeplaatst in Sp!ts. Ik ga er vanuit dat Sp!ts-verslaggevers een handje helpen in Londen om alles in goede banen te leiden. ”Dit project laat de lezers in Londen en Nederland zien dat het Holland Heineken House meer is dan alleen de vermaarde feesten tijdens huldigingen. En voor de studenten is dit een unieke kans om hun eerste schreden te zetten in de (sport-)journalistiek.” Aldus Reclameweek, vermoedelijk een persbericht citerend. Everybody happy, toch?

Lees ook:Holland Heineken Huis haalt Beijing/OS even 24/7 terug naar Holland
Lees ook:OS Londen: campagne voor Olympische ‘geluids’-VW Up!
Lees ook:Heineken sponsor Olympische Spelen 2012 in Londen
Lees ook:Reclametrailer voor uitverkochte Holland Heineken House
Lees ook:Holland Heineken House, NS ‘beste OS Londen campagnes’

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website