Sportschoenenfabrikant Reebok heeft het niet makkelijk in de sportschoenenmarkt, is dan ook niet voor niets overgenomen door door Adidas. Je merk koppelen aan weer eens een andere internationale ster is dan slim. DJ Tiësto is gelukkige, maar Reebok natuurlijk ook. De nieuwste sportschoenen zijn echter niet om hart te lopen, maar om op te dansen.Tiësto heeft de collectie ontworpen, gebruikmakend van de bekende Hollandse kleuren oranje en rood-wit-blauw, en geïnspireerd op de lifestyle van dj’s. Zo hebben de vier paar sneakers van DJ Tiësto foam in de zool voor het betere voetenwerk. Verder is het belangrijkste gereedschap van de dj, de koptelefoon, terug te vinden op de tong en de zool. Het materiaal van de schoenen reageert op blacklight, waardoor de schoenen oplichten op een donkere dansvloer.
Tiësto, wiens echte naam Thijs Verwest is, vertrouwt dit zoete zinnetje nog toe aan het persbericht: ‘Ik voel een band met Reebok, omdat we allebei geloven dat je eigen doelen moet stellen en niet verstrikt moet raken in een hype of wat anderen denken dat je moet doen of moet zijn.’ Reebok’s salestalk is zo mogelijk nog fraaier. Onze wereldberoemde DJ belichaamt ‘op perfecte wijze de authenticiteit en het individuele karakter van wat het schoenenmerk belangrijk vindt in de beleving van het merk.’ En ons oranjehart klopt weer wat harder.
Lees ook:Fraaie tekenfilm van Reebok (en naakte Chad, ook als reclame)
Lees ook:Helena Christensen poseert naakt voor Reebok-reclame
Lees ook:Chad Ochocino maakt reclame voor Reebok’s ‘ZigTech’
Lees ook:Reebok trekt op mannen gerichte ‘overspelcampagne’ in
Lees ook:Reebok ontdekt achterwerkreclame 2 (met vrouwen, tuurlijk)