‘Wat ik echt wil’-beweging vrouwen door VN gepromoot met remake Spice Girls-hit ‘Wannabe’

VN-organisatie Global Goals lanceerde #WhatIReallyReallyWant, een muziekvideo. Daarin wordt Wannabe, de hit van de Spice Girls van 1996, gebruikt om de belangrijkste uitdagingen voor vrouwen in de hele wereld te benadrukken.  Zie bijgaande afbeeldingen. Met o.a. Gigi Lamayne and Moneoa uit Zuid-Afrika, Seyi Shay uit Nigeria, Bollywood actrice Jacqueline Fernandez uit Lanka, M.O uit de UK, Taylor Hawala uit Canada en Larsen Thompson uit de USA. The Global Goals Girls Wannabe muziek video zal te zien zijn in bioscopen over de hele wereld i.s.m. SAWA dat

bioscoopreclame promoot. Kijkers kunnen inhaken op de campagne via Global Goals (voluit voor Sustainable Development) door een beeld van zichzelf met een #WhatIReallyReallyWant-wens voor vrouwen en meisjes te delen. De reacties wordt aan wereldleiders getoond tijdens de UN General Assembly Global Goals Week in september dit jaar. Het filmpje is ontwikkeld met hulp van creatieven van reclamebureau BBH London onder verantwoordelijkheid van campagnebaas Hannah Cameron en producer Polly Mallinson. Zie ook een NOS-bericht hierover.

Lees ook:Fietsen met vrouwen voor goed doel in Vietnam kondigt Plan-advertentie aan
Lees ook:‘We have a plan’-boodschap voor VN per infomercial is in 30 landen in bios te zien
Lees ook:Stervende hond in controversieel spotje van Chevy
Lees ook:Kellogg’s mede verantwoordelijk voor klimaatverandering claimt Oxfam-campagne
Lees ook:Jaap Jongbloed en Pom Zwart in spotjes Free a Girl

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.