Een vreselijk spotje uit Australië, maar gelukkig 1 april, want glukkig fake, namelijk. Feestje, leuk VW-busje, het begint zo vrolijk, dan vermoed je al dat er iets akeligs gaat gebeuren. Maar zó erg… Een organisatie uit de stad Perth ageert tegen het spijbelen op deze manier, was eerst het verhaal erachter. Naderhand bleek het spotje, gemaakt door Henry & Aaron, puur een promotie voor dat Australische productiebedrijf te zijn, meldt Adrants. Hoe verzín je het.
Lees ook:Op deze motor van Yamaha wil je niet gezien worden
Lees ook:Hé, Sap, waarom word ik ondertiteld in Fair Trade-spotje?
Lees ook:Gorilla drumt op muziek Phil Collins voor chocolaspotje (!) Cadbury
Lees ook:Rommelde Gillette met reclamefoto voetbal/handballer Thierry Henry?
Lees ook:Energie voor voetbalfans in spotje van Canal+-tv
Een prachtig exemplaar van wat er mis is in de hedendaagse reclamewereld. Alles doen om op te vallen. Schaamteloos…