Coolste Baan van NL bedankt iedereen in advertentie

House of Sports, initiatiefnemer van De Coolste Baan van Nederland bedankt iedereen, maar dan ook iedereen vandaag per inhaakadvertentie in het inmiddels bekende frisse blauw. ”Wij bedanken iedereen voor hun inspirerende bijdragen en tomeloze inzet zonder welke wij dit historische evenement niet hadden kunnen realiseren.” KLIK erop om te vergroten. Onderaan de advertentie in media-sponsor De Telegraaf de namen van alle 18 sponsors met KPN als hoofdsponsor. Alle sponsors noem ik graag nog even apart, want zonder die bedrijven was dit prachtevenement niet mogelijk geweest. Zie de overlees. Het in Ouderkerk a/d Amstel gevestigde House of Sports ”werkt voor sporters, sportbonden en het bedrijfsleven en brengt deze werelden bij elkaar.” Dat is bijzonder goed gelukt. Ooit begonnen als droom, zegt de advertentie. En nu maar hopen dat er snel weer zoiets wordt gerealiseerd. En dan niet alleen maar met ijs, maar ook met wat sneeuw erbij, graag

De gewaardeerde sponsors van De Coolste Baan van Nederland, vlnr gemeld onderin de inhaker van vandaag, waren KNSB, Provincie Noord-Holland, De Boer (v/h Tenten), Activia, Ice-World, Stichting Olympisch Stadion (gok ik op basis logo, onleesbaar), Gemeente Amsterdam, Radio 538, buitenreclame exploitant Interbest, De Telegraaf, EY, transportverzekeraar TVA, ??? (helaas onleesbaar, iemand?), Univé, Hak, Lotto, Samsung en KPN, hoofdsponsor.

[PS] Leuk blog, Reclamewereld? KLIK!

 

Lees ook:Reclame voor ‘cool’ schaatsen in het Olympisch Stadion
Lees ook:Deelnemers succes gewenst door Amsterdam City Swim en 15 sponsors
Lees ook:‘Alle schaatshelden live in Olympisch Stadion’-reclame
Lees ook:Ook Van Dobben haakt in op ‘Coolste Baan van Nederland’
Lees ook:KNSB en sponsor schaatsen KPN hebben wat te wensen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.