Icco-reclame voor vinden partners voor duurzame productie

Beter vruchtensap uit Brazilië? Huh? Icco? Om met dat laatste te beginnen: onderdeel van Icco.com, een interkerkelijke organisatie voor ontwikkelings- samenwerking. Dat ‘interkerkelijke’ wordt niet vermeld op bijgaande advertentie. Waarom niet is mij niet duidelijk. De organisatie helpt Nederlandse ondernemers in 44 landen met het opzetten van potentieel winstgevende duurzame projecten, meldt de tekst. ”Goed voor ondernemers hier, èn daar.” ICCO, dat in Afrika, Azië en Zuid Amerika actief is, claimt dat haar netwerk, ervaring en lokale kennis voor grotere kans op succes zorgen. En die vruchtensap? Daarover meldt de advertentie in de wakkere krant vandaag: Sapfabrikant Goodjuice wil zijn naam eer aandoen: duurzaam produceren in Brazilië. Maar hoe werkt dat in Brazilië? Hoe staat het met de lokale regels? Waar vind je de juist partners? ICCO heeft de antwoorden.”

Lees ook:Marketing naar Maasai-vrouwen gebracht vermeldt VSO-advertentie
Lees ook:WTF? Amsterdam Entrepreneurs’ Manifesto for Change
Lees ook:Huh? ’1% om te delen, de rest mag je houden’-advertentie
Lees ook:MKB in advertentie opgeroepen om internationale amities waar te maken
Lees ook:Hoe reclame werkt voor het MKB wordt onderzocht door Elsevier meldt advertentie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.