Donorcampagne ´Ja of Nee´ haakt leuk in op OS Londen

Vrouwen Acht roeisters, trampolinespringster Rea Lenders en tafeltennister Li Jiao demonstreren in een geestige serie tv-commercials hoe zij zich tijdens hun training gemakkelijk kunnen registreren in het Donorregister. Op deze manier zetten de Olympische sporters zich in voor de orgaandonatiecampagne ‘Ja of Neel’ van reclamebureau KesselsKramer. Door te laten zien dat dit een eenvoudige stap is via die site wordt de drempel verlaagd. ´´Als zelfs Olympische sporters er tijdens hun voor-

bereiding op de spelen in Londen er tijd voor hebben, dan moet het voor mensen thuis ook geen grote moeite zijn,´´ meldt bron Reclameweek. Het belang van donorregistratie leeft enorm onder Olympische sporters, want een groot aantal sporters wilde belangeloos mee werken aan de campagne. Het toont aan dit orgaandonatie een breed gedragen onderwerp is in Nederland.

Lees ook:OS Londen: campagne voor Olympische ‘geluids’-VW Up!
Lees ook:Spits maakt reclame voor Heineken tijdens OS Londen
Lees ook:Olympische atleten verdienen Goed Goud vindt Solidaridad
Lees ook:Randstad ‘succesvolste’ inhaker OS Londen (in TMG-media)
Lees ook:OS Londen: Rexona haakt in als ‘supporter kampioenen’

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

Current ye@r *