Nuttige reclame-stunt Lifebuoy-zeep in supermarkt

Het oudste en bekendste zeepmerk ter wereld.’ Zo noemde Drogisterijnet Lifebuoy ooit die rare rode, sterk ruikende anti-bacteriële handzeep voor de hele familie van Unilever. Lastig te vinden nog in NL, behalve online. Niet zo in Dubai. Daar werd een mooie, maar vooral oo k nuttige reclamestunt bedacht voor de Carrefour-supermarkt, waar die zeep nog wel in de schappen ligt. Door de handle op de bekende supermarktwagentjes te bewerken zodat na eenmalig verschuiven 100% van de  bacteriën erop gedood

worden met Lifebuoy-vloeistof. En toch geen vieze vette handen of reuk achterlaten daarna, mogen we vermoeden. Het Life Buoy Handle on Hygiene-project, bedacht door Geometry Global in Dubai samen met de reclamebureaus Memac Ogilvy en Ogilvy Singapore, kreeg de hoogste prijs (Grand Prix) voor buitenreclame op het Dubai-festival meldt bron TIR. Goh, als de dát idee aan een supermarktketen in Amerika kunt verkopen, voor al die bacterie-(over)bewuste Yankees…

Lees ook:Nieuw werkwoord: walvisstaarten voor ‘t goede doel (en stop Japan)
Lees ook:Eetbare advertentie van Fanta is ook goed voor ‘t milieu
Lees ook:Leuker dan Wii? Promo Project Natal: Xbox zonder controller
Lees ook:Absolute Vodka helpt met maken van Absolute Art (filmpjes)
Lees ook:Ze noemde 30 merken in haar speech, maar niet van harte

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.