Jumbo, Achtung en Telfort winnen ABC Accenten Stichting Adverteerdersjury Nederland

Naast de 31 SAN Accenten 2014 -zie ze hier- in 10 categorieën werden gisteravond in Hilversum op het jaarlijkse reclamepri jzenfestival van de Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN) ook de SAN ABC Accenten 2014 uitgereikt en, nieuw, dit jaar, Het SAN New Kids on the Block Accent 2014-2015. Adverteerder van het Jaar werd Jumbo Supermarkten, Reclamebureau van het Jaar werd Achtung en de Accent voor Consistente Reclame ging naar Telfort. Tenslotte kreeg reclamebureau Superhero Cheesecake de New Kids on the Block Accent 2014-2015.

Lees ook:Jumbo, NS, Triodos, Achtung, Alfred, N=5, Andrélon, Calvé-pindakaas en Telfort op voor jaarprijzen Adverteerdersjury
Lees ook:Hoogste reclame onderscheidingen SAN voor Ikea, Bol.com en bureau JWT
Lees ook:Achtung, Alfred, Selmore, Bavaria, Lay’s, LOI, Axe, Calvé en Interpolis genomineerd voor reclameprijzen 2010 van SAN
Lees ook:Adverteerders Bavaria en Interpolis en reclamebureau Alfred winnen belangrijkste reclameprijzen SAN
Lees ook:KLM Adverteerder, W+K Bureau van het Jaar 2011 bij SAN en Consistent Accent naar VW

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.