Top tien in Nederland best bekeken commercials op YouTube

Top tien in Nederland best bekeken commercials op YouTube

YouTube maakt de Top 10 bekend van in Nederland best bekeken commercials, zo meldt vaksite Adformatie vandaag. Op Ado-site allemaal te ZIEN. Bovenaan de lijst prijkt de commercial van Ola, Cornetto Soft Side. Albert Heijn staat twee keer in de top 10. De top 10 -leuk om die te vergelijken met de top-10 waarop gestemd moet worden voor de Gouden Loeki- ziet er als volgt uit volgens YouTube: 1. Ola – Cornetto Soft Side, 2. Ben & Jerry’s – Maak Je Eigen Pint!, 3. Volkswagen – The Force, 4. Albert Heijn – Hamburgers met korting, 5. Albert Heijn – La la la pasta, 6. Hunkemöller – Derde BH gratis, 7. KPN – Vrienden staan nooit uit, 8. T-Mobile – Altijd samen, 9. Centerparcs – Kerstcommercial, 10. Heineken – The Entrance.

Mascha Driessen, Head of YouTube Benelux licht toe op Adformatie-online: ‘We hebben in 2011 gezien dat adverteerders YouTube inmiddels massaal weten te vinden. Het aardige is dat veel gebruikers prerolls niet zien als een noodzakelijk kwaad, maar dat zij goede en voor hen relevante videocommercials als positief ervaren.’

Lees ook:Kerst Lukt-spotje Albert Heijn voor Kerstmis goed gelukt
Lees ook:Imca Marina en Ali B in Deezer Music-spotje T-Mobile
Lees ook:Gouden Loeki-nominaties oktober: 1. Bol.com/Takelauto, 2. Friesland Bank/Kelder en 3. SIRE/Spel
Lees ook:Hyves maakt reclame voor mobiele dienst (en Nokia N8)
Lees ook:Man zingt soul uit z’n nek in reclame voor site Cars.com

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.