De 15 beste commercials reclamefestival Cannes op een rij

Darth Vader is de hoofdpersoon in de commercial The Force voor Volkswagen in de VS, gemaakt door reclamebureau Deutsch. Dat is een van de 15 commercials die de Amerikaanse vaksite AdFreak zou vriendelijk was om bij elkaar te zetten, als de beste die in 2010-2011 zijn gemaakt. Waarbij Nike’s Write The Future, gemaakt door het in Amsterdam gevestigde Amerikaanse reclamebureau Wieden + Kennedy, natuurlijk niet ontbreekt. En Heineken’s The Entrance, van hetzelfde bureau, evenmin. Het zijn de Gold Lions-onderscheiding winnaars op het vorige week afgelopen internationale reclamefestival van Cannes, en wel van de inzendcategorieën ‘Films’ (tv en bios) en ‘Film Craft.’ K L I K   H I E R om ze allemaal te bekijken (uiteraard, haha, zijn verschillende ervan al op dit blog, Reclamewereld, te zien geweest).

Lees ook:Bekijk de beste buitenreclame-uitingen van Cannes 2011-12
Lees ook:Snoep en limonade tanken als reclame voor Hot Wheels
Lees ook:‘s Werelds beste reclame te zien in Amsterdam
Lees ook:Record inzendingen uit 85 landen voor reclamefestival Cannes
Lees ook:Vrouw aangehouden, te hard gereden (prachtspot filmfestival)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.