Burgemeester Job Cohen Reclameman van het Jaar 2007!

De Amsterdamse burgemeester Job Cohen, die niets met reclame van doen heeft, is gisteravond verrassend uitgeroepen tot Reclameman van het Jaar 2007 door een jury van vakblad Marketing Tribune, initiatiefnemer van de prijs. Cohen kreeg de titel wegens ‘zijn niet- aflatende inzet voor zijn stad als ‘creative capital’, die onder meer zichtbaar is door de campagne ‘I Amsterdam’, het initiatief Amster- dam Topstad, het broedplaatsen- beleid en recent PICNIC 2007’. Cohen’s voorganger vorig jaar was Alexander Ribbink, marketingtopman bij TomTom. De prijs werd dit jaar voor de 25ste keer uitgereikt.

Lees ook:Reclamewereldpoll: Job Cohen is géén Reclameman van ‘t Jaar
Lees ook:Reclame-effectiviteit: Euro-prijs naar Adidas en 180
Lees ook:Wéér geen reclameman ‘Reclameman van het jaar’ (Viktor & Rolf)
Lees ook:TomTom-marketeer Ribbink Reclameman van ‘t Jaar
Lees ook:Albert Heijn met Harry en De Lotto winnen belangrijke reclameprijzen

2 reacties op “Burgemeester Job Cohen Reclameman van het Jaar 2007!

  1. Herman de Winter

    Wat een platte eer is het geworden om reclameman van het jaar te worden. Wat is die titel nog waard? Zijn er in Nederland dan echt geen goeie reclame mannen dat we dit soort personen moeten uitroepen tot reclameman van het jaar? De titel is na de SP en nu job Cohen tot een nulpunt gedaald.

      /   Beantwoorden  / 
  2. Dude

    Zal wel een ijdel manneke zijn, anders zou hij zich ervoor hebben geleend.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website