Nominaties irritante commercials/BN-ers bekend

Na de Gouden Loeki van de Publieke Omroep (via STER), de Loden Leeuw van de Publieke Omroep (van Tros-programma Radar). Genomineerd voor die antiheld in dierenland zijn tien commercials dit jaar. Zie de Tros-site, maar hier zijn de merken/adverteerders: Vicks, Danone, LOI, Ohra, Pearle, Mediamarkt, Cif, UPC, Lu-koekjes en Bavaria. Een (irritante) Persoonlijkheidsprijs is er ook week (ging naar Beau/Scarlet vorig jaar). De shortlist van irritante BN-ers in commercials haalden deze keer: Janneke Brinkman, Louis van Gaal, Jort Kelder, Ali B., en de Toppers van C-1000. Het publiek mag op beide lijstjes stemmen op genoemde site.

Lees ook:Loden Leeuwen voor Van Gaal en spotje voor Cif
Lees ook:Loden Leeuw vanavond: Kelder, Van Gaal, Ali B., JGF?
Lees ook:Loden Leeuw: de tien commercials die meedingen naar Tros-”prijs”
Lees ook:Beau schrijft boek over gesjeesde reclameman
Lees ook:Regionale omroep adverteert met noodkreet voor minister Plasterk

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.