Rijdende reclamezuilen voor Bijenkorf: primeurtje voor Segways

Een vorm van mobiele marketing grapt vakblad Adformatie hierover. Deze actie van de zeer dure, maar wel erg leuke -en nu in Nederland toegestane- Segway moet toeristen lokken naar de Bijenkorf in Amsterdam. De Segway is daarmee de opvolger van de Smart, die eerder ook zoveel aandacht trok. Maar dit werkt vast nog beter. Een mooie reclameprimeur voor 't sjieke warenhuis. Na afgelopen weekeinde zullen de Segways nog vijf weken op vrijdag en zaterdag in het centrum van Amsterdam rijden. Verantwoordelijk voor de actie: mediabu- reau Initiative ism Promodukties en iGo Concepts.

Lees ook:‘Guerillamarketing nog weinig gebruikte maar effectieve reclamevorm’
Lees ook:Winkels tijdelijk dicht in internetfilmpje Bijenkorf over de Dolle Dagen
Lees ook:Grote sportevenementen populair bij sponsors
Lees ook:Dixons in Londen is wel de láátste winkel waar je naartoe gaat
Lees ook:Sarah, Claire, Mary: Lamborghini verzamelt telefoonnummers

Eén reactie op “Rijdende reclamezuilen voor Bijenkorf: primeurtje voor Segways

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website