Hanna Verboom zet ‘moeder reclame’ in voor kerstfilm Finn

Actrice Hanna Verboom zoekt klassenmoeders om de nieuwe kerstfilm Finn te recenseren. De actrice doet de oproep via bijgaande video. ”Traditioneel recenseren alleen journalisten een film vooraf, maar de makers van de film willen dat ook het publiek zelf de kans krijgt eerder de film te zien en te beoordelen voordat deze op 11 december in première gaat,” zegt een persbericht van reclamebureau Etcetera dat de nieuwe ‘netwerkreclame’-vorm ook bedacht. De reviews van de moeders worden verspreid via de filmposters en komen naast het aantal sterren van de traditionele media te staan. Op deze manier willen de actrice, Etcetera, producent Flinck Film en filmdistributeur, A-film, een nieuw kwaliteitskeurmerk opzetten, één waarbij niet alleen

alleen journalisten de film voorafgaande aan de première mogen zien en beoordelen, maar ook het publiek. En er valt wat te winnen ook, als je meedoet. Gehoopt wordt natuurlijk op veel (gratis) buzz of anders ook ‘social pr’ rond Finn.

Finn is een ‘ontroerende en spannende’ Nederlandse kerstfilm die de komende maand in première gaat. De hoofdrollen worden, naast Verboom, vertolkt door Daan Schuurmans, Jan Decleir en de 10-jarige nieuwkomer Mels van der Hoeven. De film is geregisseerd door Frans Weisz, winnaar van twee Gouden Kalveren.Geïnteresseerde klassenmoeders kunnen zich aanmelden op finn de film/klassenmoeder.

PS Leuk blog, Reclamewereld?

Lees ook:George Clooney in reclametrailer Corbijn’s The American
Lees ook:Film Festival-campagne brengt fans dichter bij de sterren
Lees ook:Reclameteaser Nova Zembla met Doutzen Kroes, Derk de Lint
Lees ook:Disney’s Alice in Wonderland met Johnny Depp: de reclametrailer
Lees ook:Sint blijkt kinderhater in reclametrailer film Dick Maas

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.