Oudere man bedreigd door met stier in spotje nieuwe BBC-serie

Man versus beast.” Oudere man oog in oog met stier. In het donker, ook nog. Zie een prachtpromo voor een nieuwe BBC-serie; op de radio daar, welteverstaan. Daartoe ging auntie een samenwerking aan met The British Museum teneinde de serie A History of the World in 100 Objects. In de documentaire van 15 minuten per uitzending vanaf 18 januari vertelt BM-directeur Neil Macgregor steeds het verhaal achter een bepaald belangwekkend object. Eerst eentje, en dat belooft wat, met een stier. De promo is gemaakt door reclamebureau Fallon in Londen en de muziek, die de spanning zo goed helpt opbouwen, is Velvet Underground’s 1966 experimentele nummer ‘Loop.’ Meldt TIR.

Lees ook:Je vergeet 80 pct van wat je dagelijks leert (en de BBC doet daar wat aan)
Lees ook:Spits maakt rotzooi op stations, maar adverteert wel over het milieu
Lees ook:X Factor terug met hulp van over-the-top reclamepromo
Lees ook:We Have Band ‘You Came Out’ promo met facepaint-animatie
Lees ook:Katja Schuurman in fraai spotje voor Return to Sender

0 reacties op “Oudere man bedreigd door met stier in spotje nieuwe BBC-serie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.