25 ´briljante´ reclameaffiches voor speelfilms

Na de 60 (!) sex reclame-uitingen, geselecteerd door Adoholic, zijn de heren achter deze blog uit India op zoek gegaan naar wat zij ”briljante” reclameaffiches voor films noemen. En er zitten inderdaad prachtige tussen. Zo’n affiche maken is een formidabele uitdaging, want moet in één oogopslag intrigeren. Dus erg vergelijkbaar met printreclame/uitingen. Gelukkig laten ze er op hun site maar 25 zien. ´´They don’t necessarily have to show who is in the film but they must tell about the story in a way.´´Ik laat er maar eentje zien, van Lord of War, die de hoofdrolspeler, Nicolas Cage, juist wèl goed toont, maar dan ánders. De andere 24 affiches zijn van de films  The Dark Knight, Identity, American Gangster, Ocean´s 12, Perfume, The Eye, Apocalypto, Blood Diamond, Quantum of Solace, The Blair Witch Project, V For Vendetta, The Oxford Murders, X-men 3, Taken, Zodiac, Hostel, Road to Perdition, Alien, Blindness, Cloverfield, Clash, No Country for Old Men, Dawn of the Road en Zweeney Todd.

Lees ook:Nic Cage in onbegrijpelijk spotje Japanse farmaceut
Lees ook:Reclame Batmanfilm The Dark Knight Rises teruggetrokken
Lees ook:Anti-reclame: ´Socialistische´Obama als The Joker geafficheerd in VS
Lees ook:WOW-campagne nieuwe ‘Fame’-parfum van Lady Gaga
Lees ook:Liever naakt dan bont, roept Eva Mendes in advertentie van Peta

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.