De media brachten de afgelopen periode nogal wat actuele inhaakreclame n.a.v. de Olympische Winterspelen in Vancouver. Minder dan ik had verwacht, maar misschien willen bedrijven nog budget overhouden voor de volgende kans, het WK Voetbal in Zuid-Afrika. Benieuwd hoe de jury van de officiële reclame-inhaakprijs, de Gouden Inhaak-medaille, oordeelt over de Vancouver-uitingen. Op de Reclamewereld.blog-Poll erover werd maar zeer beperkt gereageerd; slechts 38 stemmen werden uitgebracht. Te weinig om een goede indruk te krijgen, maar het meerendeel, 55 pct of 21 stemmers bekeek de reclame graag, maar wist niet of hij/zij die merken ook meer ging kopen. Ruim eenderde, 37 pct (14 stemmen) was heel uitgesproken: zonde van al dat geld, het betrokken merk verwerft geen voorkeurspositie door de Vancouver-reclame. Gelukkig waren er ook nog, die dat merk eerder aanschaffen dan ze normaal zouden doen: 8 pct oftewel drie stemmers.
Lees ook:Stemmers Reclamewereld.blog geen voorstander exit Postbank
Lees ook:VS moet stoppen met politieke spots volgens RW.blog-stemmers
Lees ook:Poll-stemmers Reclamewereld.blog verdeeld over terugkeer van Ben
Lees ook:Poll Reclamewereld.blog over inhakers OS Vancouver
Lees ook:Poll verdeeld over belang van humor voor goede reclame-uitingen