Na de poll over Centraal Beheer’s Even Apeldoorn bellen-slogan, is nu de campagne van de Nederlandse Energiemaatschappij/NEM onderwerp van een poll bij Reclamewereld.blog.nl. Marktonderzoeker Maurice de Hond heeft zich tijdelijk als reclameboegbeeld ‘verkocht’ aan de NEM, in navolging van Nastasja Froger. De vraag is met welke stelling men het eens is (zie Poll wat verscholen rechtsonder op home page): 1. Goed zeg, nu geloof ik het pas ècht dat de NEM goedkoper is (dankzij betrokkenheid De Hond); 2. Helaas, ook De Hond wordt dik betaald om een potje te jokken; en 3. Mond-tot-mond reclame van gebruikers werkt veel beter dan dit soort BN-ers.
Lees ook:Geen vertrouwen in NEM/Maurice de Hond bij Reclamewereld.blog-stemmers
Lees ook:Poll Reclamewereld over terugkeer Even Apeldoorn Bellen-campagne
Lees ook:ING App viert 3-jarig bestaan met app-eltaart en reclame
Lees ook:POLL: Won Thuiszorg/SP (met blote oude vrouw) terecht Gouden Loeki?
Lees ook:Loden Leeuw mag stoppen van Reclamewereld-stemmers
Heb net een erg leuk onderzoekje gepubliceerd over de reacties van mensen op de reclame van de Nederlandse Energie Maatschappij en Maurice de Hond. Kijk op http://www.xebu.nl
Gr,
Xen Buijs
XeBu.nl