Lezers Reclamewereld.blog zien nut Gouden Loeki en Loden Leeuw

Nadat bijna 130 stemmen binnen waren zijn we maar gestopt, de mening van de lezers van Reclamewereld.blog.nl is duidelijk: een meerderheid van de 128 stemmers (69 ofwel 53.9 pct) vindt prijzen als de Gouden Loeki (leuke reclame) en de Loden Leeuw (irritante reclame) nuttig omdat ze reclamemakers scherp houden. Waardoor ze in de toekomst nog beter werk willen maken. Prettig om te vernemen, deze uitslag. Een-vijfde (25 stemmen of 19.5 pct) echter noemt de prijzen zinloos. Reclamemakers zijn blij met een Loeki, maar ze laten zich daardoor zeker niet beïnvloeden. Maar, interessant genoeg, nog meer stemmers (34 of 26.6 pct) vinden dat je dit ánders moet zien. Die programma's over reclame op tv zijn leuk om te bekijken en that's it. De nieuwe dubbele poll gaat over VW's Das Auto versus Wie anders?

 

Lees ook:Poll-stemmers Reclamewereld.blog verdeeld over terugkeer van Ben
Lees ook:Stemmers Reclamewereld.blog geen voorstander exit Postbank
Lees ook:VW. Wie anders? voorkeur van helft poll-stemmers Reclamewereld
Lees ook:VS moet stoppen met politieke spots volgens RW.blog-stemmers
Lees ook:Reclamewereld-stemmers voor reclameloze voetbalsamenvattingen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.