Verzekeraars richten zich tot informateurs via advertenties

Een nieuw kabinet moet werken aan veiligheid, samen met verzekeraars. Ons advies aan de informateurs? Kies zekerheid.”  Een serie van vijf advertenties hebben ze gepland, de communicatoren van het Verbond van Verzekeraars, gericht op de informateurs nu de formatie in een beslissende fase is gekomen. De eerste staat vandaag in De Telegraaf en gaat over Veiligheid (maar de leuze is Kies zekerheid), morgen is Pensioen aan de beurt, daarna volgen nog Wonen, Belastingen en Werk. De tekst is goed leesbaar, dus die hoef ik niet te herhalen van deze zogenaamde issue advertising, een middel dat het VvV vaker inzet. Je kunt je mening over veiligheid geven op de site of, nieuw, via twitter: #zekerheid.

Lees ook:Nieuw kabinet moet ‘werk maken van duurzame energie’
Lees ook:De ‘Waarom werft Defensie nog steeds mensen’-advertentie
Lees ook:Hoe ver gaan we met reclame bij de dood? Vraagt actiegroep
Lees ook:Rabo-advertentie lokt spaarder geplaatst onder crisisverhaal Fortis
Lees ook:Politievrijwilligers gezocht via advertentie in de krant

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website