Buma’s CDA maakt ook reclame in Vrouw-magazine

Wij ondersteunen gezinnen door de kinderopvang betaalbaar te houden. We kiezen voor meer mogelijkheden voor ouders om werk en thuis beter te combineren.” Roept ‘t CDA van Sybrand van Haersma Buma in een magazine advertentie (KLIK erop om wat te vergroten) o.m. in het weekblad Vrouw. En dat verdient een pluim, want wijkt gezond sterk af van de ‘vrouw hoort thuis‘-taal die de partij jarenlang heeft gebezigd. ”De crisis is ontstaan door een doorgeschoten ik-cultuur. Daarom moet het roer om. Wij kiezen voor een nieuwe moraal om de crisis te boven te komen.” Via saamhorigheid, met oog voor elkaar, want: Samen kunnen we meer! Aldus de partij. Met die boodschap is niets mis, toch. PS Nee, ik stem op een andere partij.

Lees ook:Stageplaatsen, leermeesters gezocht via reclamecampagne
Lees ook:‘Het begint met taal’ – publiekscampagne Postbus 51 van start
Lees ook:‘We willen dat iedereen die in Nederland woont, Nederlands leert’ (spot PB 51)
Lees ook:Rumoer rond Heineken’s ‘anti-bier’ commercial
Lees ook:Reclameman Oosterhout bepleit terugkeer Femke Halsema

Eén reactie op “Buma’s CDA maakt ook reclame in Vrouw-magazine

  1. Robert T. Endea

    Kinderopvang moet voor gezinnen betaalbaar blijven. Denk hier aan geziennen met 2 of meer kinderen hebben die naar de opvang gaan. In dit geval kan de kost voor kinderopvang bepalend Zijn of de moeder gaat werken of thuis blijft.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

Current ye@r *