Reclame Bavaria afgeplakt in advertentie voor ‘blind getest de lekkerste’

Zo, nu eerst de reclame van Bavaria. Voor Bavaria. En een beetje voor dagblad AD, in een leuke advertentie achterop De Telegraaf vandaag (KLIK erop om te vergroten). En misschien ook wel in het AD, maar die krant zie ik nooit, want drie dagblad-abo’s betalen is wel genoeg. Maar niet voor Heineken, want dit is anti-reclame voor dat merk in de ‘Blind getest de lekkerste‘- advertentie, met de reclame afgeplakt. Want dat zien we zo ook wel . Daarin een bericht van het Algemeen Dagblad van 22 juni geciteerd, waarin de redactie ook leuk bezig is bij de aankondiging van de blinde test: ‘Heerlijk helder… Bavaria. Troeft z’n geduchte concurrenten af in smaak en prijs.’ Met rapportcijfer 7,5, terwijl Heinekenonderaan eindigt met slechts 6,1 in die test, waarvan we de wetenschappelijke onderbouwing even niet kunnen controleren . Relativeren, dus. Tweede werd Hertog Jan met een 7,1, derde Grolsch met 6,8 en vierde Jupiler met 6,3. Zelf dronk ik Gulpener tijdens België-Zweden, en dat smaakte heel wat slokken beter dan die wedstrijd…

Lees ook:Verplicht reclamekijken door nieuw patent Microsoft
Lees ook:Reclame MediaMarkt voor ‘digitale prijskaartjes-revolutie’
Lees ook:Bavaria lanceert nieuwe Bokbier ook per advertentie
Lees ook:Zangeres Kina Grannis in Doritos-spot minst populair bij SuperBowl
Lees ook:Amy Winehouse bijna Bavaria-babe voor alcoholvrij bier geworden in reclame

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.