Hoe reclame werkt voor het MKB wordt onderzocht door Elsevier meldt advertentie

Een anders dan andere-advertentie in Elsevier van deze week. De advertentie is van het weekblad zelf en roept ondernemers op om mee te doen aan het MKB Marketing Onderzoek (KLIK erop om te vergroten). Waarin vragen als ‘Hoe binden ondernemers bestaande klanten, hoe vinden ze nieuwe klanten, waar wordt geadverteerd, wat voor soort reclame wordt gebruikt’ worden onderzocht. Nuttig dus. Zij die meedoen maken kans op een reclamecampagne t.w.v. €1.250 -geen bedrag om van achterover te vallen- om hun product of dienst. Eentje ‘die hun doelgroep direct raak,’ verzekert dat prima weekblad in de tekst. ‘Op basis van de onderzoeksresultaten deelt Elsevier Media Lab kennis over hoe reclame werkt voor het MKB.’ Meer informatie hier.

Lees ook:Reclame-tsunami voor Elsevier-actie met kans op HTC Desire
Lees ook:Nestlé-repen laten pikken uit ‘verongelukte’ vrachtwagen – als reclame
Lees ook:Elsevier weigert reclame te maken voor Pardon?-actie
Lees ook:Lucas Bols bedankt beleggers voor vertrouwen in advertentie
Lees ook:Gratis mobiel internet ondernemers in ruil voor telefoonbanners

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.