‘Stop de forensentaks’-advertentie van 11 organisaties

In Den Haag wordt een coalitie gesmeed en tevens gewerkt aan de contouren van een regeerakkoord, en de nieuwe Tweede Kamer gaat aan de slag: een goed moment voor belanghebbende organisaties om aan te kloppen, bij voorbeeld via de media. Issue advertising wordt dat wel genoemd, of advocy advertising. Daarmee wordt geen dienst op product verkocht. Stop de forensentaks is de boodschap van 11 organisaties. Er lijkt nu een ruime kamermeerderheid te zijn tegen dit milieuvoorstel, wat volgens de vele tegenstanders echter neerkomt op ‘belasting op werken.’ Misschien is de oproep in de krant overbodig. Maar de ANWB, Bovag, CNV, FNV, MHP, MKB, NS, RAI Vereniging, Rover, VNA (de autoleasers) en VNO NCW nemen liever geen risico. ”Maak daar werk van uw verkiezingsbelofte en haal de forensentaks zo snel mogelijk van tafel. Als u nu niets doet, is de forensensentaks per januari 2013 alsnog een feit. Wij rekenen op u,” aldus de advertentie in De Telegraaf vandaag over het behoud van de onbelaste reisvergoeding. KLIK erop om wat te vergroten.

 

Lees ook:Nieuw kabinet moet ‘werk maken van duurzame energie’
Lees ook:‘Autoprijzen misleidend’ zegt ANWB, maar Bovag-dealers ontkennen
Lees ook:Werk ze vandaag, met Pletterpet op (Heineken in advertentie)
Lees ook:Postbode staakt nog wel, maar Kerstkaartcampagne start
Lees ook:Verbeter zorg azielzoekerskinderen roepen 158 organisaties op per advertentie

0 reacties op “‘Stop de forensentaks’-advertentie van 11 organisaties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.