Heineken lanceert voetbalfans met een kanon naar de ‘Secret Final’

Op de Heineken-site kunnen voetbalfans, uit welk land dan ook, zich vanaf volgende week ‘'lanceren'' naar aparte bestem- mingen. Naar o.m. een ruimte- station, een regenwoud, Griekse tempel, of de Toren van Pisa, de Afrikaanse woestijn, de alpen of een vol voetbalstadion. ‘'Uniek is de mogelijkheid om je eigen gezicht met je webcam in video op te nemen en in je vlucht te integreren'', klinkt het intrige- rend in het persbericht. En je kan uiteraard wat winnen, als ‘'Heineken Human Cannonball'', namelijk een ticket naar een ‘'wel heel bijzonder vertoning'' van de UEFA Champions League finale (FC Liverpool – AC Milan) in Athene, waarvan Heineken sponsor is. ‘'Fly to the Secret Final'' heet dit festijn. Zie hier 't PROMOFILMPJE alvast. De campag- nerondom ‘'The Secret Final'' wordt over de hele wereld uitgerold en bevat liefst 14 korte commercials, waarvan de promo alvast een indruk geeft. Het Amsterdamse bureau Qi maakte de online campagne, The Red Brick Road in Londen de korte commercials.

 

Lees ook:De kluit beduveld met Champions League-beker, door Heineken
Lees ook:Schoenen en shirt Clarence Seedorf in MasterCard-campagne
Lees ook:Sponsors Heineken en Carlsberg speelden ook halve CL-finale
Lees ook:Op de bank voetbal kijken met Gullit, Van Nistelrooy
Lees ook:Champions League & Wembley: het super ‘Road to The Final’-spotje van Heineken

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.