Categorie: "Inhakers/actueel"

Range Rover Evoque als ‘s werelds eerste compacte premium convertible-SUV in de reclame

Van mooie auto’s hou ik, van deze ‘Wild thingRange Rover Evoque Convertible zeker. En laat ik dan ook graag hier zien. Maar de vanaf prijs van €68.200 is me wat heftig. En die kleur ook. Misschien weer leuk als Oranje met het WK Voetbal meedoet. Een occasion is tegen die tijd misschien wat voordeliLandrover convertibleger ook. Maar bijgaande advertentie, onlangs uit een van de dagbladen geplukt (KLIK erop om te vergroten), biedt ook nieuws. We praten hier wel over, zeggen ze, ’s werelds eerste compacte premium convertible-SUV. Met vier zitplaatsen en perfect

Pokémon GO ‘Get Up and Go’-reclamefilmpje

Pokémon-gekte leidt tot plezier en gevaar‘ kopt dagblad Metro vandaag. Hier de commercial GO – Get Up and Go van deze maand, voor het virtual reality-spelletje dat gespeeld kan worden op je smartphone. ”Now’s your chance to discover and capture the Pokémon all around you—so put your shoes on, step outside, and explore the world with Pokémon GO.” Het vangen van fictieve diertjes en dingen via deze app is voor sommige mensen zo belangrijk geworden dat ze er volledig in opgaan. Zo heeft

Ook Telegraaf rectificeert artikel over Paul van L. en Palm Invest

Apart. Want de wakkere krant had hun beschuldigingen kennelijk niet bevestigd gekregen – en toch gepubliceerd. En groot ook.’ Schreef ikTelegraaf rectificatie Palm Invest hier op 6 juli j.l. n.a.v. de ‘advertentie’ van Stichting Gedupeerden Palm Invest. Want bron van het verhaal. Met daarboven keurig ‘Rechtzetting en excuses.’ De rectificatie van De Telegraaf zelf – niet met ‘advertentie’ er boven, maar in de vorm van een opvallende mededeling van de hoofdredactie van de niet altijd even wakkere krant- volgt vandaag. KLIK erop om te vergroten. Waarin de curator Paul van L. vrijpleit van betrokkenheid bij enig strafbaar feit. Helaas is De Telegraaf niet zo edelmoedig dat ze, net als de SGPI,

Dieren worden atleten in fraai Olympisch Spelen 2016-spotje BBC Sport

The Greatest Show on Earth is coming.’ Kondigt BBC Sport aan over haar live verslagen van de Olympische Spelen die begin volgende maand in Rio/Brazilië starten. Fascinerend hoe een serie dieren zich in Rio’s Tijuca-regenwoud voor de spelen prepareren voordat ze uitgroeien tot heroïsche, menselijke atleten. Maar op YouTube zegt Hisiman8 cynisch: ”Yes, it almost took my mind away from the Zika virus, the human excrement that the swimmers will be competing in, and the rampant crime.” De song is van de Brit Jamie N Commons die een speciaal aangepaste versie

Appartement in Berlijn winnen met ouderwets ‘onder dopjes kijken’ in Warsteiner-reclame

Warsteiner BerlijnWil jij Berlijn ontdekken? Warsteiner maakt dat mogelijk! Zegt de Duitse bierbrouwer per advertentie over de ‘exclusief voor Nederland’-actie (KLIK erop om te vergroten, we plukten de reclame onlangs uit dagblad De Telegraaf). Tot en met 31 december 2016 maak je kans op ruim 26.000 prijzen, claimen ze. Leuk, en heel ouderwets: winnen is heel eenvoudig. Onder de dop van elk flesje Warsteiner Premium Pils en Radler zie je meteen óf je hebt gewonnen – en wát je hebt gewonnen. ”Duizenden prijzen van

Nieuwe volledig plantaardige Becel in de reclame van Unilever

Claim: 100% plantaardig. En ‘Goed voor het hart en beter voor onze aarde.’ Bijgaande reclame-uiting laat er geen gras over groeien. ‘Nieuw’ zegt UnileveBecel plantaardigr over haar nieuwe Becel-variatie in de Volkskrant Magazine van zaterdag j.l. (KLIK erop om te vergroten). Eerder zagen we al, ook als ‘nieuw’ gepresenteerd, Becel met roomboter, zie het spotje maar. Een vleugje dan, zeggen ze zelf daarover. ”Het is een melangeproduct met 70% vet, gemaakt van een zorgvuldige selectie met zonnebloemolie, lijnzaadolie en koolzaadolie die van nature Omega 3 en 6 bevatten, en een vleugje roomboter.” De, niks vleugje, ’100% plantaardige’ Becel is vrij

Komst nieuwe producten Ikea aangekondigd in dagblad-advertenties

Ikea nieuw bijHun designers hebben heel veel nieuwe producten ontworpen om je interieur deze vakantie extra aandacht te geven, zegt IKEA in een toch opmerkelijke advertentie vandaag in verschillende dagbladen. Een reclame-uiting om dat aan te kondigen (KLIK erop om te vergroten) zag ik nog niet eerder op een gewone papieren krant (maar ik zie niet álles ;-) . Met modern jargon in de tekst: ”Update de kamer van je kinderen of geef je woonkamer een frisse look; er is inspiratie genoeg.” En nog een actie, om deze zomer meer kopers te werven. ‘Maak je dagje uit compleet en kom met het hele gezin, want kinderen t/m 13 jaar krijgen een gratis kindermenu, zegt het Zweedse woonwarenhuis. Maar, let op, wèl

Olympische zomer met João aangekondigd in spotje van Heineken

Open your world wordt even Orange your world in het erg aardig, en behoorlijke lange Heineken-spotje voor de komende Olympische Spelen in Rio. Want het EK Voetbal en het EK Atletiek zitten erop, dus we gaan ons oranje ding doen daar. Vrolijkheid en Rio, gaat dat nog wel samen? ;-) . Hope so. Deze ‘Hollander’ woont en werkt er gewoon en wordt tot Oranje-ambassadeur gebombardeerd. Haha: ”Moet je eens kijken wat ik op straat heb gevonden.” Behalve voor ons bier en ons gekke

Verspringer Gaisah met brons op EK Atletiek gefeliciteerd door sponsor Cocoa from Ghana

Brons op ‘t net afgelopen EK Atletiek won-ie, Ignisious Gaisah. Hier wordt de verspringer ermee gefeliciteerd door zijn ‘trotse sponsor’ Cocoa from Ghana, dat ook hEK Atletiek Gaisahoofdsponsor is van de Nederlandse handbalvrouwen die deelnemen aan de OS in Rio. De bescheiden inhaakadvertentie plukten we uit De Telegraaf (KLIK erop om te vergroten). Mooie gelegenheid, dit, om iets te melden over Gaisah en zijn sponsor. Ignisious Gaisah is geboren en getogen in Ghana, maar dat had je al geraden, en sinds 2013 Nederlands staatsburger (en een van de atleten uit de stal van Global Sports Communication). Gaisah verliet Ghana in

Sponsor Spar zegt dank voor geweldige EK Atletiek per advertentie

Spar EKNiet alleen de vier Nederlandse vrouwen die op het EK Atletiek goud op de 4×100 meter estafette haalden, maar iedereen wordt bedankt door Spar. Dus alle vrijwilligers, atleten en de organisatie, voor een geweldig EK atletiek in Nederland. En dan in hoofdletters. De advertentie plukten we uit De Telegraaf vandaag (KLIK erop om te vergroten), die het kwartet vrouwen ook nog eens op de voorpagina zet. Gouden reclame voor Spar, waarvan ik maar nooit een supermarkt tegenkom, waar dan ook. En toch telt NL er ruim 240, lees ik op hun site. De organisatie is meer dan 80 jaar geleden opgericht, en telt nu meer dan 12.000