‘Follow that Fox‘ is ciderreclame van Heineken -zie het logo van de flesje, als kijker volg je de vos erop- en wel voor Apple Bandit, hun nieuwe cidermerk. Mede geïntroduceerd, vermoed ik, omdat de biermarkt onder druk staat. Leuk spotje, maar een vos & appels? K op D. Hoewel*… ‘Vrouwencider’ Jillz is er nog, ‘mannencider’ Strongbow Gold is alweer verdwenen. Te zuur voor hier, schijnt. Apple Bandit is ‘dus’ voor mannen? Heineken zegt nietszeggend: ”In het leven moet je pakken wat je
pakken kan. Niks te zoet, niks te geduldig. Gewoon genieten. Hetzelfde geldt voor cider. Daarom pikt Apple Bandit er de beste appels tussenuit. Dit zorgt voor onze pure en verfrissende smaak. Drink Apple Bandit koud in een glas met veel ijs.” Cider is, voor wie dat nog niet weet, een alcoholhoudende drank op basis van appels. Toen ik nog in Engeland woonde, heel lang geleden, was ik een Strongbow-fan. Ik ga die Apple Bandit toch maar eens proberen.
Lees ook:Geen appeltje voor de dorst voor hongerige Newyorkers
Lees ook:Wees zuinig op het weggeven van je nummer waarschuwt Jillz Cider in nieuw spotje
Lees ook:Leger van arbeiders trekt ten strijde (in spotje Strongbow-cider)
Lees ook:Berggeit Billy de Baaadass in fraai nieuw spotje voor de Tom Tom Bandit Action Camera
Lees ook:Appelboom van meubelen (!) gecreëerd voor spotje Strongbow-cider
Waar koop je die cider?
@John: Bij voorbeeld bij deze supermarkt: https://www.plus.nl/product/apple-bandit-apple-cider-fles-30-cl-364341