Zoeken naar nieuwe markt met hulp van ‘big universe’ commercial: de Apple’s iPad Pro

Welkom iPad Pro. De tabletverkoop zit al geruime tijd in het slop. De markt is verzadigd, ook al omdat gebruikers hun tablets minder snel vervangen. De verschillen tussen de opeenvolgende modellen zijn zo klein dat gebruikers niet echt worden gestimuleerd om een nieuwe tablet aan te schaffen, schrijft vaksite Emerce. ”En dus willen fabrikanten nieuwe markten aanboren. Samsung, Microsoft en Apple

trekken gelijk op met grootformaat tablets.” Apple’s grote en technisch prima 12,9-inch Retina-display iPd Pro is dus op zoek naar een nieuwe markt, concludeert de site. Daarvoor is het universum ingeschakeld, zie bijgaande commercial. Lekker pretentieus. Apple zegt zelf: ”It’s the largest iPad ever and takes your creativity and productivity to an epic scale.” Oja: Sound & Color van Alabama Shakes is hier te koop.

Lees ook:Apple’s nieuwe iPad-spotje dat verwijst naar Newtonreclame
Lees ook:Bobby Darin en Johnny Mercer zingen voor iPad mini
Lees ook:Weer aanval Amazon Kindle op iPad (met gay in VS spotje!)
Lees ook:Nu al: Apple’s eerste commercial voor nieuwe iPad Air
Lees ook:Hoofdrol voor retinascherm in spotje voor nieuwe iPad (nr 3)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.