Nieuwe reclamestunt Lidl met cola: omruilactie lege merkfles voor gratis eigen merk Freeway

Lidl gaat door op het ingeslagen eigen merkpad, maar doet daar vandaag nog een schepje bovenop in de Waar kies jij voor-campagne. Een nieuwe wending in supermarktprijzenoorlog. Kom vandaag naar Lidl en lever een lege fles Cola (light) van ‘een ander merk’ in en je krijgt een grati s volle fles Freeway cola light, zegt bijgaande, uit De Telegraaf geplukte advertentie (KLIK erop om te vergroten). Waarin duidelijk te zien is dat het om Coca-Cola gaat, dat niet in Lidl te koop is want dat verkoopt geen A-merken. Meer info op de site. Volgen er meer gebruikte/lege A-merk-verpakkingen? Jumbo reageerde al met een kort spotje, met de strekking dat de laagste prijs-garantie ook voor A-merken geldt. Maar de organisatie wil ‘m ons helaas niet mailen, dus kunnen we ‘m hier niet laten zien. Albert Heijn was gisteravond op de buis met een nieuwe commercial om enkele kwalitatieve huismerken te promoten. Die volgt zo meteen.

Lees ook:PlantBottle 22,5% van planten gemaakt meldt Cola-reclame
Lees ook:Mysterieuze ‘Waar kies jij voor?’-adverteerder blijkt Lidl dat A-merken Jumbo aanvalt
Lees ook:Muziek maken met flesjes, na Foster’s bier en Amstel nu Coca-Cola
Lees ook:Lidl nu ook op tv met aanval op ‘dure’ A-merken bij andere supers
Lees ook:Prijzenaanval Jumbo op A-merken van Albert Heijn in de reclame

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.