‘Etiquette social media’ in de reclame Intermediair

Intermediair, ‘het carrièreplatform voor hoogopgeleiden dat hoogopgeleid Nederland inspiratie, informatie en het beste vacatureaanbod‘ biedt, verwijst naar haar Facebook-pagina in een advertentie vandaag in de Volkskrant . Met de prikkelende kreet ‘Ontvolgen kun je leren.’ Daarop de serie productivity challenge. Nu aan de beurt, op day 21, ‘De etiquette van social media.’ De advertentie maakt reclame voor het magazine èn de site, al is dat lastig uit elkaar te halen op die pagina: ”Lees over de laatste onderzoeken, trends, apps en verbeter je productiviteit met Intermediair Magazine. Haal het maximale uit jezelf met onze 21 challenges op de FB-pag.” Intermediair wordt uitgeven door Persgroep Nederland, waarvan onder meer diverse dagbladen, inclusief de Volkskrant, deel uitmaken.

Lees ook:Shell, Google en Philips ‘Favoriete Werkgevers 2016′ meldt advertentie Intermediair
Lees ook:Druk? Deels je eigen schuld zegt Quest in advertentie
Lees ook:Is David Beckham krachtig of cool vraagt advertentie Biotherm Homme
Lees ook:Na ‘favouriete’ nu ook ‘beste’ werkgever gefeliciteerd in advertentie
Lees ook:Sint Jozefoord en Buurtzorg winnen Beste Werkgevers 2015-prijs meldt advertentie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.