In ‘Late Rembrandt’-advertentie noemt KPN zich sponsor en fan

Rijks KPN Late RembrandtOei, foutje. Had er gisteren in gemoeten hier, deze inhaker van KPN, als hoofdsponsor van het ‘Rijks Museum’. Vrijdag begon daar namelijk de eenmalige tentoonstelling ‘Late Rembrandt‘ met, zeggen ze zelf, ‘indrukwekkende hoogtepunten’ van onze allergrootste schilder. De recensies zijn overigens ook zeer positief. ”Als hoofdsponsor van het Rijksmuseum (is het nu Rijksmuseum of Rijks Museum?-red.) feliciteren we iedereen die deze bijzondere expositie heeft mogelijk gemaakt,” zegt KPN. Meer informatie hier van de telecommer, die zich in de inhaak-advertentie ‘sponsor en fan‘ van ‘Late Rembrandt‘ noemt. Meer dan 100 (!) werken uit topmusea en privé-verzamelingen van over de hele wereld zijn in het Rijks te zien t/m 17 mei a.s.

Lees ook:Jort, André, Mart en Sophie maken reclame voor ‘Late Rembrandt’ via een online rondleiding
Lees ook:Ruud Gullit’s leuke hoofdrol in ‘Welkom Rijksmuseum’-spot
Lees ook:Gullit goeie reclamemaker voor Rijks zegt BNR’s Roorda
Lees ook:Rijksmuseum: vandaag vanaf 12.00 uur tot middernacht gratis entree dankzij hoofdsponsor ING meldt advertentie
Lees ook:Hoofdsponsor KPN haakt leuk in op opening Rijksmuseum

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.