Wakker Dier steunt Jumbo-kip ten koste van Albert Heijn in advertentie

Zo, dat is een mooie opsteker voor Jumbo, met z’n Nieuwe Standaard Kip! Steun van Wakker Dier per advertentie vandaag. Waarin ook nog eens kritiek op het kipbeleid van concurrent Albert Heijn is vervat. De advertentie plukte ik uit De Telegraaf vanochtend. Kennelijk heeft de Hollandse Nieu we Kip van AH geen indruk gemaakt op Wakker Dier…  De tekst van de opvallende Wakker Dier-advertentie (KLIK erop om te vergroten) over dit kippenoorlogje onder super supers heb ik maar even opgetikt voor geïnteresseerden. Gane we: ”Pijnlijke zaak voor Albert Heijn: De Nieuwe Standaardkip van Jumbo krijgt wel daglicht, heeft 56% meer leefruimte dan plofkip en groeit langzamer. AH propt nog steeds 19 kippen op een vierkante meter. En daar win je de oorlog niet me. Want geen consument die dat soort dierenleed nog pikt of koopt. Toch?”

[PS] Leuk blog, Reclamewereld? Like ons dan HIER graag

Lees ook:Hollandse Nieuwe kip per advertentie geïntroduceerd door AH
Lees ook:Plofkip of duurzame kip? Consument mag zelf kiezen zegt AH in advertentie
Lees ook:Doe er niet aan mee, koop geen plofkip – spotje Wakker Dier
Lees ook:Wakker Dier waarschuwt voor plofkip bij Jumbo-advertentie
Lees ook:Wakker Dier nu ook op de STER met tv-spot tegen kiloknallers

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.