Met ‘losse verkoop of abonnement’ haakt VW Up in op verkleinde Telegraaf

Ze hebben hard moeten nadenken, de reclamemakers, over hoe in te haken op de verkleinde Telegraaf vandaag, want nu in tabloid formaat. Het Parool slaagde daar goed in, met een sympathieke inhaker. VW wijst op het prettig fijne formaat van de Up en biedt het Up!-Abonnement aan: al vanaf €179 per maand elke dag voor de deur (actie geldig t/m december dit jaar). Inclusief verzekering, wegenbelasting, afschrijving, reparaties, onderhoud en banden. ”Alleen de brandstof hoef je nog maar te betalen.” Wow. Leuk hoor. De vele kleine lettertjes gaan we hier niet herhalen; neem daarvoor contact op met VW. Nou, eentje dan: ”De vanaf prijs is exclusief kosten rijklaar maken, verwijderingsbijdrage en leges.” Excuses voor de slechte reproductiekwaliteit van de inhaker, maar daaraan wordt gewerkt, zoals eerder vermeld.

Lees ook:Nog niet uitgetoast? Op naar Londen zegt Eurostar-inhaker
Lees ook:North Sea Jazz per radio/tv te horen meldt advertentie NTR
Lees ook:Wat zijn ze goed hè, die Duitsers… haakt Sixt in op EK
Lees ook:Elektriciteit en gas: nieuws voor consumenten en zakelijke kleinverbruikers per dagbladadvertentie
Lees ook:‘Normale’ Rutte/Wilders inhaker: autobedrijf Sixt met Mini

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.