Met ‘Don’t Fake’ it haakt Durex in op WK-voetbal

Deh, vieni alla finestra van de opera Don Giovanni begeleidt deze WK-inhaker van Durex. Voetbal is zoveel beter zonder faken, is de boodschap, en we weten waarom ze dat zeggen. De grappige low budget-commercial is alweer van enkele dagen geleden, maar het, ahum, ook het maten naaien is in ieder geval nog steeds actueel. Is

Durex soms de officiële sponsor van het WK?

Lees ook:Konijntjes genieten van balonsex in spotje Durex
Lees ook:Veltman, Klaassen, Milik en Younes trekkers in Ajax-reclame voor seizoenskaarten
Lees ook:Okselfris, okselfrisser, maar okselfrissest ben je met Old Spice
Lees ook:Condoom & komkommer in Durex’ inhaakreclame voor meiden
Lees ook:Uit hun dak in Opera Gebouw: hamsters Kia Soul

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.