Hulk, Eto’o, Cahill en Yoshida rockstars in Bud’s WK Voetbal-inhaker Grootste Show op Aarde

Het typisch Amerikaanse biermerk Budweiser- en, nee, niet ‘onze’ Heineken- is de officiële sponsor van de FIFA World Cup 2014, en dat zullen we weten ook. Reclamebureau Agencia Africa heeft van het toernooi in Brazilië ‘De Grootste Show op Aarde’ gemaakt, meldt een persbericht vandaag. Met een super commercial waarin wereldberoemde voetbalspelers worden getransformeerd in rocksterren voor het

WK, om samen met echte rocksterren en fans de performers van het WK toe te juichen.  In de film zetten voetballers Hulk (Brazilië), Samuel Eto’o (Kameroen), Gary Cahill (Engeland) en Maya Yoshida (Japan) een performance van Paradise City van Guns n’ Roses op de planken, en verschijnen ook UFC ster Andersen Silva en Axl Rose. Leuk om dit Bud-fimpje eens met het ambitieuze, maar wel Nederlandse WK-inhaakspotje van Heineken te vergelijken.

[PS] Leuk blog, Reclamewereld? Like dan ff HIER.

Lees ook:Echte koeien maken de boter van Anchor (dan kan in spot)
Lees ook:Pamela Anderson tapt biertjes in pub (voor Walker-chips)
Lees ook:WK Voetbal: stunten met all-in voorronde-reisjes begint
Lees ook:Bekende Britse oud-profs gokken op voetbal in spotje Ladbrokes
Lees ook:Kevin Spacey is een serieuze fotograaf in spotjes Olympus Pen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.